اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است
سرخط خبرها

طلا از دلار جلو افتاد (۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۸۵۳۸
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
طلا از دلار جلو افتاد (۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲)
قیمت طلا امروز (پنجشنبه) افزایش یافت، زیرا نرخ دلار کاهش یافت و داده‌های تورم پایین‌تر از حد انتظار آمریکا نشان می‌دهد که فدرال رزرو ممکن است افزایش نرخ‌ها را پس از افزایش احتمالی در ماه می‌متوقف کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱.۷ درصد افزایش به ۲۰۱۶ دلار و ۴۰ سنت رسید و قیمت طلا در بازار معاملات آمریکا نیز با ۰.۰۸ درصد افزایش به ۲۰۱۷ دلار و ۴۰ سنت رسید.

شاخص دلار ۰.۱ درصد پایین‌تر بود و شمش برای خریدارانی که سایر ارز‌ها را دارند ارزان‌تر کرد.

قیمت طلا در روز چهارشنبه پس از اینکه شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌متحده در ماه گذشته ۰.۱ درصد در مقابل انتظارات افزایش ۰.۲ درصدی افزایش یافت، بیش از یک درصد جهش کرد.

طلا به عنوان محافظ تورم در نظر گرفته می‌شود، اما افزایش نرخ بهره جذابیت شمش‌های بدون بازده را کاهش می‌دهد.

مری دالی، رئیس بانک فدرال سانفرانسیسکو گفت: در حالی که فدرال رزرو درباره افزایش نرخ بهره کار بیشتری باید انجام دهد، شرایط سخت‌تر اعتباری می‌تواند دلیل توقف آن باشد.

توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند نیز اظهار کرد که فدرال رزرو برای کاهش تورم به هدف دو درصدی خود کار بیشتری باید انجام دهد.

نشست ماه مارس فدرال رزرو نشان داد که پس از پیش‌بینی فدرال رزرو مبنی بر اینکه فشار بخش بانکی اقتصاد را به سمت رکود می‌برد، چندین سیاست‌گذار در نظر داشتند افزایش نرخ را متوقف کنند، اما به این نتیجه رسیدند که تورم بالا همچنان در اولویت است.

بر اساس گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۵.۵۱ دلار رسید، پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۰۱۷ دلار و ۳۰ سنت رسید و پالادیوم ۰.۵ درصد افزایش یافت و به ۱۴۶۶ دلار و ۸۲ سنت رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->